Klantenservice
Meestgestelde vragen:
Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace-link van PostNL. Daarmee kun je precies volgen waar je pakket is en wanneer je het kunt verwachten.
Je kunt de status ook altijd bekijken in je Vitaminstore-account onder Mijn bestellingen. Heb je geen account of geen verzendmail ontvangen? Controleer dan je spamfolder.
Leverbelofte
Ons assortiment bestaat uit verschillende productgroepen met elk hun eigen levertijd:
Voor 23:59 besteld, morgen in huis
Geldt voor het grootste deel van ons assortiment dat direct leverbaar is.
Voor 21:00 besteld, overmorgen in huis
Geldt voor producten met een iets langere levertijd.
*Tijdens drukke periodes of bij uitzonderingen (zoals feestdagen of acties) kan de levering iets langer duren. Zodra je bestelling onderweg is, houden we je per e-mail op de hoogte.
Mijn pakket is verzonden, maar ik heb niets ontvangen
Je bestelling wordt verstuurd met PostNL. Zodra je bestelling bij de vervoerder is aangeboden, ontvang je van ons een e-mail met een track & trace-code. Deze code geeft je alle informatie over wanneer jouw bestelling wordt bezorgd en waar het pakket zich op dat moment bevindt.
PostNL biedt je pakket één keer aan. Ben je niet thuis? Dan wordt het naar een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt gebracht. Daar blijft het 7 dagen beschikbaar om op te halen. Let op: PostNL laat geen briefjes meer achter, dus houd de track & trace-code in de gaten voor updates of wijzigingen.
Staat in de track & trace dat je pakket geleverd is, maar heb je niets ontvangen?
- Kijk eerst of het bij de buren is bezorgd.
- Controleer of het naar een afhaallocatie is gestuurd.
- Heb je het daar ook niet kunnen vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij helpen je graag verder en starten indien nodig een onderzoek bij PostNL.
Geen zorgen — we zorgen er altijd voor dat jij je bestelling ontvangt of je aankoopbedrag terugkrijgt.
Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling terugsturen?
Wat jammer dat je bestelling niet helemaal aan je verwachtingen voldoet!
Een product of bestelling retourneren is heel eenvoudig en kan binnen 14 dagen na ontvangst.
Gebruik hiervoor ons retourportaal. Daar kun je snel en gemakkelijk je retour aanmelden en het verzendlabel downloaden.
Wil je weten hoe het retourproces precies werkt? Lees dan hier stap voor stap hoe je (een deel van) je bestelling kunt terugsturen.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzending is altijd gratis voor:
-
Producten van Vitaminstore merk en Solgar Vitamins
-
Bestellingen vanaf € 25,- in Nederland, België en Duitsland
Voor bestellingen onder € 25,- (met uitsluitend niet Vitaminstore merk en Solgar producten) rekenen we € 3,95 verzendkosten.
De tarieven voor andere landen vind je hier.
Goed om te weten: de minimale bestelwaarde bij Vitaminstore is € 7,50.
Wat zijn de verzendkosten voor zendingen naar het buitenland?
Duitsland en België
Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 25,-.
Voor bestellingen onder € 25,- rekenen wij € 3,95 verzendkosten.
Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden
€ 19,95 verzendkosten per bestelling.
Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Noord-Macedonië, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Turkije en Zwitserland
€ 24,95 verzendkosten per bestelling.
Argentinië, Australië, Brazilië, Canada, China, Hongkong, Japan, Nieuw-Zeeland, Nigeria, Rusland, Saoedi-Arabië, Singapore, Suriname, Taiwan, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten en Zuid-Afrika
€ 34,95 verzendkosten per bestelling.
Wij verzenden op dit moment alleen naar de bovengenoemde landen.
Prijswijzigingen voorbehouden.
Het product dat ik besteld heb is kapot, wat nu?
Wat vervelend dat je bestelling niet heel is aangekomen! Je kunt dit binnen 14 dagen melden bij onze klantenservice. Maak een duidelijke foto van het kapotte product en meldt dit gemakkelijk bij ons online retourportaal. Hoe je een pakket of een product kunt aanmelden leggen we hier uit.
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Ga naar nieuw wachtwoord aanvragen.
Hier vul je jouw e-mail-adres in, vervolgens krijg je van ons een mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Betaling
Bestelling
Verzenden & Retourneren
Vitaminetest
Herhaalgemak
Account
Vitaminclub
Supplementen
Liever persoonlijk contact?
Bereik ons via:
Live chat
Op werkdagen van 9 tot 5
(indien online)
Bedrijfsinformatie
Onderstaand adres is geen bezoekadres, voor het afhalen van producten kunt u terecht in een van onze winkels.
Vitaminstore Online B.V.
www.vitaminstore.nl
info@vitaminstore.nl
Raasdorperweg 54
1067TL Amsterdam
Tel.: +31 20 245 7685
BTW.nummer: NL8097.10.675B01
KvK.nummer: 34145379
IBAN: NL68RABO0168778637
BIC: RABONL2U