Jouw winkelwagen

Je hebt nog geen producten

0
Inklappen
Jouw winkelwagen

Je hebt nog geen producten

0
Inklappen
VIP Dagen: exclusief membervoordeel tot 25% kortingLog in of registreer

Verzenden & Retourneren

Verzendmethodes

Verzending binnen Nederland

Gratis levering voor bestellingen van €25,- en meer.

Voor binnenlandse bestellingen werkt Vitaminstore samen met PostNL en op een groeiend aantal postcodes met Cycloon. Afhankelijk van jouw bezorgadres bieden wij je de snelste en schoonste optie aan in onze checkout. Voor de verzending van bestellingen met een waarde tot €25,- rekent Vitaminstore een vast laag tarief van €3,95, ongeacht het aantal producten of grootte van jouw bestelling. Bestellingen met een hogere orderwaarde of met artikelen van ons eigen merk worden kosteloos bij je thuis of op kantoor bezorgd.

CO2 Neutraal

Vitaminstore zet zich op meerdere fronten in voor een schonere wereld voor ons en onze kinderen. Zo is al het papier en verpakkingsmateriaal dat wij gebruiken 'sustainable' en voorzien van het FSC-certificaat waar mogelijk. Daarnaast compenseren wij onze CO2 uitstoot die wij maken voor het versturen van jouw bestelling. Dit doen wij zonder extra kosten te rekenen aan onze klanten.

PostNL-punt

Jouw pakket zelf ophalen wanneer het jou uitkomt in één van de PostN-punten in Nederland of België.

Hoe werkt het?

In ons afrekenproces kun je kiezen waar je je pakket bezorgd wilt zien. Je kunt hier kiezen voor een privé of zakelijk adres; een van onze winkels (altijd gratis) óf middels de locatiekiezer een afhaalpunt selecteren bij jou in de buurt. Voorbeelden van afhaalpunten zijn supermarkten, postkantoren of sigarenhandelaren. Vergeet wanneer je jouw pakketje ophaalt niet je identiteitsbewijs mee te nemen.

Wanneer je je afhaallocatie hebt gekozen en bevestigd zal je pakket naar dit adres worden verstuurd. Je ontvangt zodra het pakket ons magazijn verlaat een track & trace code waarmee je de exacte locatie van je bestelling kunt volgen op de site van PostNL. Houd zelf je track & trace in de gaten voor eventuele wijzigingen.

LET OP!:
Handmatig ingevulde afhaallocaties worden niet geaccepteerd door onze vervoerders, dit kan alleen via de locatiekiezer. Jouw pakket blijft maar 1 week liggen bij het pakketpunt. Daarna wordt het geretourneerd naar ons. Het opnieuw versturen van jouw pakket zullen wij dan wel in rekening brengen tegen de reguliere verzendkosten die Vitaminstore hanteert.

Wat kost het?

Het gebruik van de afhaalpunt service is gratis voor bestellingen met artikelen van ons eigen merk of met een minimum bestelbedrag van €25. Onder dit bedrag betaal je onze vaste lage verzendkosten van €3,95.

Afhalen in de winkel

Vitaminstore heeft winkels verspreid door Nederland. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen bij een Vitaminstore bij je in de buurt. Wanneer je hiervoor kiest, dan ontvang je een e-mail van de winkel wanneer je bestelling voor je klaarligt.

Duitsland & België

Voor bestellingen met een waarde van €25,- of meer die naar Duitsland of België worden verzonden, rekent Vitaminstore géén verzendkosten. Onder de €25,- betaal je slechts €3,95.

Internationale verzending

Voor buitenlandse bestellingen naar overige landen worden de verzendkosten per land bepaald, v.a. € 19,95.

Tarievenoverzicht Bestellingen

3.95België , Duitsland, Nederland
19.95Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk , Zweden
24.95Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Macedonië , Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië , San Marino, Slovenië , Slowakije, Tsjechië , Turkije, Zwitserland
34.95Argentinië , Australië , Brazilië , Canada, China, Hong Kong, Japan, Nieuw-Zeeland, Nigeria, Rusland, Saudi Arabië , Singapore, Suriname, Taiwan, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zuid Afrika

Wij versturen helaas niet naar landen die niet in deze lijst staan.

Levertijden

Jouw bestelling wordt verstuurd met PostNL pakketservice of Cycloon en zal doorgaans binnen 24 uur verzonden worden en binnen 1-3 werkdagen worden aangeboden op het door jou gekozen verzendadres. Let goed op: Het kan per product verschillen wanneer deze geleverd kunnen worden en op voorraad zijn. Op de productpagina kun je de exacte verwachte levertijd vinden. Deze worden continu bijgewerkt en zoveel mogelijk in acht genomen.

Wanneer deze termijn wordt overschreden brengen wij je hiervan tijdig op de hoogte.

De levertijden voor bestellingen gedaan in het weekend zijn wat langer. Uiteraard doen wij er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te versturen.

Wanneer je meerdere producten bestelt met verschillende levertijden, hanteren wij de langste levertijd met het versturen van jouw bestelling. Dit doen we uit overweging om zo milieuvriendelijk de pakketten te versturen. Mocht er heel veel verschil tussen zitten, dan vragen we of je een deellevering wenst.

Elke verzending wordt geleverd met een track & trace code. De track & trace code versturen wij naar je opgegeven email adres waarmee je de verzending tot aan levering kan volgen.

Mocht je om wat voor redenen niet thuis zijn, dan wordt het pakketje, of bij de buren afgeleverd inclusief een melding via de track & trace link of vervoerdersapp met daarop de vermelding van het adres waar de vervoerder het pakketje heeft afgeleverd
PostNL biedt jouw pakketje eenmalig aan en stuurt het vervolgens naar een afhaalpunt bij jou in de buurt, waar het een week voor jou beschikbaar blijft om op te halen. Cycloon biedt het pakketje doorgaans 2x aan alvorens het retour naar ons wordt gestuurd. Bij alle vervoerders dien je zelf de track & trace code in de gaten te houden voor eventuele wijzigingen.

Retourneren

Een product of pakket terugsturen kan gemakkelijk binnen 14 dagen. Hiervoor kun je het strookje onderaan de pakbon gebruiken of online het modelformulier printen. Zo maak je aan ons kenbaar dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht, maar stuur altijd een briefje met de gegevens van je bestelling mee. De producten dienen binnen 14 dagen aantoonbaar retour verzonden te zijn naar Vitaminstore. (TIP: bewaar het verzendbewijs dat je bij het pakketpunt krijgt)

Retouradres:
Vitaminstore Online B.V.
Postbus 9508
1006GA Amsterdam

Voor producten waarbij hygiëne van belang is, zoals tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes en oliën, geldt dat deze producten om redenen van gezondheidsbescherming niet geretourneerd kunnen worden wanneer de verzegeling na levering is verbroken. Wanneer je producten bij gebruik hebt beschadigd, kunnen we dit in rekening brengen.

In geval van retour wordt het totaalbedrag van je bestelling vergoed, de kosten van de retourzending zijn voor jouw eigen rekening. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden door middel van een officieel verzendbewijs van het verzendpunt, zullen wij het bedrag terugstorten.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Het aankoopbedrag zal zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroepping terugbetaald worden. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen we je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening brengen.

Mocht een product je niet in goede staat bereiken dan kunt je contact opnemen met onze klantenservice. Wij adviseren je direct een duidelijke foto te nemen van de staat van het pakket bij ontvangst. Producten die je niet in goede staat bereiken dienen, na contact met de klantenservice van de Vitaminstore, eveneens te worden geretourneerd, tenzij anders afgesproken.