Jouw winkelwagen

Je hebt nog geen producten

0
Inklappen
Jouw winkelwagen

Je hebt nog geen producten

0
Inklappen

FAQ

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling terugsturen?

Wat jammer dat je bestelling niet helemaal aan je verwachtingen voldoet! Een product of bestelling terugsturen kan gemakkelijk binnen 14 dagen. Hiervoor kun je ons retourportaal. gebruiken, hier kun je snel en gemakkelijk je retouren online regelen. Hoe je een pakket of een product kunt retourneren leggen we hier uit.

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?

Is je pakket niet geleverd, maar staat dit wel in track & trace? Kijk dan eerst of het misschien bij de buren is bezorgd (er worden geen briefjes meer in de bus gedaan, check de vervoerders site of app). Mochten zij je pakket ook niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 020 245 7685 (werkdagen 9.00-12:30 en 13:00-17.00 uur) of via info@vitaminstore.nl .Houd je bestelnummer bij de hand.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is altijd gratis voor eigen merkproducten én voor bestellingen vanaf € 25,- in Nederland, België en Duitsland.

Voor bestellingen van niet eigen merkproducten tot € 25,- rekenen wij € 3,95 verzendkosten. De tarieven voor landen buiten Nederland, België en Duitsland vind je hier.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden naar de volgende landen:

  • Duitsland en België - Gratis voor bestellingen vanaf 25,-, anders 3,95.
  • Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Macedonië, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Tsjechië, Turkije en Zwitserland - 24,95
  • Argentinië, Australië, Brazilië, Canada, China, Hong Kong, Japan, Nieuw-Zeeland, Nigeria, Rusland, Saudi-Arabië, Singapore, Suriname, Taiwan, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten en Zuid-Afrika - 34,95

Wij verzenden helaas niet naar andere landen dan bovengenoemde.
Prijswijzigingen onder voorbehoud.

Ik krijg een melding dat mijn telefoonnummer niet klopt, wat nu?

Voer een 10-cijferig nummer in (zonder spaties of koppeltekens), zowel in je account als bij het verzendadres.

Het product dat ik besteld heb is kapot, wat nu?

Wat vervelend dat je bestelling niet heel is aangekomen! Je kunt dit binnen 14 dagen melden bij onze klantenservice. Maak een duidelijke foto van het kapotte product en meldt dit gemakkelijk bij ons online retourportaal. Hoe je een pakket of een product kunt aanmelden leggen we hier uit.

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Ga naar nieuw wachtwoord aanvragen.
Hier vul je jouw e-mail-adres in, vervolgens krijg je van ons een mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.