Nu 20% korting op het hele assortiment

FAQ

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling terugsturen?

Retourneren kan gemakkelijk binnen 14 dagen. Hiervoor kun je het invulstrookje onderaan de pakbon gebruiken, of het herroepingsformulier printen. Het ingevulde formulier kan samen met de producten retour gestuurd worden naar:

Retouradres:
Vitaminstore Online B.V.
Postbus 9508
1006GA Amsterdam

De producten worden  alleen geaccepteerd in  ongeopende en ongeschonden staat. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met onze klantenservice.
Zodra jouw retour geaccepteerd is, ontvang je het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op jouw rekening (uiterlijk binnen 14 dagen). De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor jouw eigen rekening.
In overleg met onze winkels is het ook mogelijk om het product kosteloos in de winkel retour te brengen, neem daarvoor jouw pakbon mee.

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?

Is je pakket niet geleverd, maar staat dit wel in track & trace? Kijk dan eerst of het misschien bij de buren is bezorgd (er worden geen briefjes meer in de bus gedaan, check de vervoerders site of app). Mochten zij je pakket ook niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 020 245 7685 (werkdagen 9.00-12:30 en 13:00-17.00 uur) of via info@vitaminstore.nl. Houd je bestelnummer bij de hand.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is altijd gratis voor eigen merk producten én voor bestellingen vanaf € 20,- in Nederland, België en Duitsland. 
Voor bestellingen van niet eigen merk producten tot € 20,- rekenen wij € 3,95 verzendkosten. 
De tarieven voor landen buiten Nederland, België en Duitsland  vind je hier. 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij verzenden naar de volgende landen:

  • Duitsland en België - Gratis  voor bestellingen vanaf 20,-, anders 3,95.
  • Denemarken, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Monaco, Oostenrijk, Spanje, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden - 19,95
  • Bosnië en Herzegovina, Cyprus, Finland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Macedonië , Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië , San Marino, Slovenië , Slowakije, Tsjechië , Turkije en Zwitserland - 24,95
  • Argentinië , Australië , Brazilië , Canada, China, Hong Kong, Japan, Nieuw-Zeeland, Nigeria, Rusland, Saudi Arabië , Singapore, Suriname, Taiwan, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten en Zuid Afrika - 34,95

Wij verzenden helaas niet naar andere landen dan bovengenoemde. 
Prijswijzigingen onder voorbehoud.

Ik krijg een melding dat mijn telefoonnummer niet klopt, wat nu?

Voer een 10-cijferig nummer in (zonder spaties of koppeltekens), zowel in je account als bij het verzendadres.

Het product dat ik besteld heb is kapot, wat nu?

We willen je vragen om contact met ons op te nemen via  020 245 7685 (werkdagen 9.00-12:30 en 13:00-17.00 uur) of via info@vitaminstore.nl. Wij adviseren je om direct een duidelijke foto te nemen van de staat van het product bij ontvangst. In overleg zullen we zorgen voor een passende oplossing. 

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Ga naar nieuw wachtwoord aanvragen.
Hier vul je jouw e-mail adres in, vervolgens krijg je van ons een mail om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Shopping Cart Pixel
Bedankt voor je aanmelding!

Je ontvangt nu onze nieuwsbrief vol met handige tips hoe je happy en gezond kunt blijven.