Jouw winkelwagen

Je hebt nog geen producten

0
Inklappen
Jouw winkelwagen

Je hebt nog geen producten

0
Inklappen

Bestelling

Het zoeken van een product begint met het intypen van jouw zoekterm in de zoekbalk, die je bovenaan onze website vindt. Je ziet vervolgens een overzicht van alle producten die verwant zijn aan jouw zoekopdracht.

Let op: het kan gebeuren dat artikelen uit ons assortiment tijdelijk niet leverbaar zijn. Wij zullen dit duidelijk naar je communiceren.

Zoeken op merk

Zoeken op merk kan via de zoekbalk of onze merkwinkels.

Thema's

Thema's geven producten weer die bij een bepaald thema horen: denk bijvoorbeeld aan 'hooikoorts', 'energie', of 'goede voornemens'. De producten uit de speciale winkels zijn uiteraard ook te vinden via de zoekbalk.

Hoe plaats ik een bestelling?

Wanneer je online bestelt, kun je ervoor kiezen de bestelling te laten bezorgen op een adres (thuis, op je werk, als cadeau op een ander adres) of om de bestelde producten op te halen bij een afhaalpunt of een Vitaminstore winkel bij jou in de buurt.

Het plaatsen van een bestelling op onze website is eenvoudig en bestaat uit de volgende stappen:

  1. Wanneer je een product in je winkelwagen hebt geplaatst, kun je ervoor kiezen meteen te bestellen (klik dan op "ga naar winkelwagen”), of op te slaan voor later (klik op “doorgaan met winkelen).
  2. Heb je al je gewenste producten in de winkelwagen geplaatst, dan kun je doorgaan naar de volgende stap van het bestellen.
  3. Heb je een kortingscode? Vul deze dan in het vakje onder de oranje knop “Doorgaan naar afrekenen” (Kortingscode toepassen (optioneel)) en klik op toepassen.
  4. Vervolgens klik je op de oranje knop “Doorgaan naar afrekenen”
  5. In deze stap kun je inloggen op je klantenaccount, een account aanmaken (registreren*) in het geval je voor de eerste keer bestelt of doorgaan als gast. Als je ingelogd bent kom je direct bij verzending & betaling.
  6. Kies vervolgens bij Bezorging of je de bestelling op een adres wilt laten bezorgen, bij een afhaalpunt af wilt laten leveren of dat je het af wilt halen in één van onze winkels.
  7. Bij Bezorgmethodes kies je door welke vervoerder je het pakketje wilt laten bezorgen; door PostNL of per fiets door Cycloon (niet op ieder bezorgadres beschikbaar)
  8. Bij de Samenvatting zie je wat het totaalbedrag is en welke artikelen je wilt bestellen. Wil je iets wijzigen, klik dan onderaan de pagina op de knop “Terug naar winkelwagen”.
  9. Klopt alles? Dan kun je de betaalmethode kiezen. Scroll vervolgens naar beneden en klik onderaan op de oranje knop: “Doorgaan naar betalen”. Hierna kun je zelf niets meer veranderen aan de bestelling.
  10. Na het klikken op de knop 'Doorgaan naar betalen' is de bestelling afgerond en zal deze door ons worden verwerkt. Mocht je toch nog iets zien wat niet klopt, neem dan contact op met onze klantenservice. Telefonisch 020 2457685 op werkdagen tussen 9:00-12:30 en 13:00-17:00u of per mail: info@vitaminstore.nl.

Krijg je een melding dat je telefoonnummer niet klopt? Zorg ervoor dat je een 10-cijferig nummer hebt ingevuld (zonder spaties of koppeltekens), zowel in je account als bij het verzendadres.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je bestelling wordt verstuurd door de door jou gekozen vervoerder en doorgaans binnen 1-3 werkdagen aangeboden op het door jou gekozen verzendadres. Wanneer deze termijn wordt overschreden brengen wij je hiervan tijdig op de hoogte. Kijk bij levertijden oor meer informatie.

Alle prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele verzendkosten.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je bestelling wordt verstuurd met de door jou gekozen vervoerder, PostNL of Cycloon. Wanneer je bestelling bij de vervoerder is aangeboden, ontvang je van ons een email met hierin de Track & Trace code van je bestelling. Deze code geeft je alle informatie over wanneer jouw bestelling zal worden aangeboden en waar deze zich op dat moment bevindt. Je bent zelf verantwoordelijk voor het volgen van de Track & Trace code voor wijzigingen van de vervoerder.

PostNL biedt jouw pakketje eenmalig aan en stuurt het vervolgens naar een afhaalpunt bij jou in de buurt, waar het een week voor jou beschikbaar blijft om op te halen. Cycloon biedt het pakketje doorgaans 2x aan alvorens het retour naar ons wordt gestuurd. Bij alle vervoerders dien je zelf de track and trace code in de gaten te houden voor eventuele wijzigingen.

Is je pakket niet geleverd, maar staat dit wel in de Track & Trace? Kijk dan eerst of het misschien bij de buren is bezorgd of dat het naar een afhaallocatie is gestuurd (er worden geen briefjes meer in de bus gedaan, check hiervoor de vervoerders site of app). Mochten zij je pakket ook niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 020 245 7685 (werkdagen tussen 9.00-12:30 en 13:00-17.00 uur) of via info@vitaminstore.nl. Houd je bestelnummer bij de hand, zodat we je goed kunnen helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Met ons ordersysteem kunnen wij geplaatste bestellingen niet meer annuleren of wijzigen. Mocht je toch je bestelling willen wijzigen of annuleren, dan is het mogelijk je pakket te weigeren aan de deur, waarna je bestelling bij ons als retour terechtkomt. Kijk bij retourneren voor meer informatie.

Het is natuurlijk ook mogelijk om je ontvangen bestelling zelf binnen 14 dagen te annuleren, mits het product niet is aangebroken of beschadigd. Kijk bij retourneren voor meer informatie.

Kan ik een btw-factuur van mijn bestelling krijgen?

Bij je bestelling zit een pakbon/factuur met de BTW erop vermeld, die je kunt gebruiken voor je administratie. Wil je een digitale factuur, maak dan voordat je een bestelling plaatst een account aan. Na je bestelling kun je gemakkelijk de factuur downloaden door op de bestelling in je account te klikken en klik dan rechtsboven op de knop “download factuur (pdf)”.

Hoe pas ik mijn kortingscode toe?

Ga naar de winkelwagen (klik rechtsboven op de winkelwagenknop) en onder de oranje knop “Doorgaan met afrekenen” zie je het vakje Kortingscode toepassen (optioneel), klik daarop en type of plak je kortingscode in het vakje en de korting wordt voor je toegepast.

Ik ben mijn kortingscode vergeten, wat nu?

Heb je binnen een actieperiode een bestelling geplaatst en ben je je kortingscode vergeten toe te passen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@vitaminstore.nl. Vermeld je gegevens, je ordernummer en je geldige kortingscode en dan zorgen wij dat je korting wordt verrekend met je bestelling.

Het product dat ik besteld heb, is kapot, ontbreekt, is het verkeerde product, wat nu?

Wij doen er alles aan om je bestelling compleet en in goede staat bij je te laten bezorgen. Soms gaat er helaas wel eens iets mis. Wij adviseren je om direct een duidelijke foto te nemen van de staat van het product bij ontvangst en samen met het ordernummer en je gegevens naar ons toe te mailen via info@vitaminstore.nl . In overleg zorgen we voor een passende oplossing.