Jouw winkelwagen

Je hebt nog geen producten

0
Inklappen
Jouw winkelwagen

Je hebt nog geen producten

0
Inklappen

Klachten

Gezondheid is je meest kostbare bezit en verdient alleen het allerbeste. Dat vinden wij bij Vitaminstore en dat zie je terug in alles wat we doen: van onze producten tot onze service. Onze vitaminen en natuurlijke verzorgingsproducten voldoen aan de hoogste kwaliteit en bevatten de best opneembare stoffen. Onze health coaches staan klaar met persoonlijk advies in de winkels en online. Wij zijn er voor iedereen die van het leven houdt, en er zo lang mogelijk van wil kunnen genieten.

Mocht je desondanks niet tevreden zijn over onze producten of onze dienstverlening, dan horen wij dat heel erg graag zo snel mogelijk van je. We gaan dan direct het gesprek met je aan. Dit stelt ons in staat om te proberen jouw ontevredenheid weg te nemen en ook kunnen we zo onze producten of dienstverlening verbeteren. Als we er samen niet uitkomen en je nog steeds niet tevreden bent, dan kun je bij ons een klacht indienen volgens onze klachtenregeling. De procedure hiervoor is als volgt.

De klachtenregeling

De klachtenregeling geldt voor alle klachten van klanten die binnenkomen over onze producten of onze dienstverlening, zowel online als in de winkel.

Je kan je klacht sturen naar het e-mailadres: info@vitaminstore.nl t.a.v. Klantenservice. De behandeling van je klacht is gratis. De klacht wordt behandeld door een vaste medewerker die wij intern de klachtenbehandelaar noemen. De klachtenbehandelaar stelt een advies/voorstel op. Als deze route niet voor een oplossing binnen 4 weken zorgt, waar we niet vanuit gaan, dan kun je altijd naar de rechter in Amsterdam.