Klachten
Wij helpen u graag met uw probleem en/of klacht. Neem contact op met onze klantenservice of met ons webcare team op Twitter via vitaminservice.
U kunt uw klacht/vraag over het product of de service van Vitaminstore stellen via bovengenoemde media. Wij doen ons uiterste best om uw vragen binnen 24 uur* te behandelen. Uiteraard zijn wij ook telefonisch te bereiken op 020-3034212.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Ook kunt u een kacht indienen bij de geschillencommissie van de Thuiswinkel Organisatie.
*Wij streven er naar om alle klachten/vragen binnen 24 uur te behandelen maar uw klacht zal in ieder geval binnen 14 dagen beantwoord zijn.