Klachten

Wij helpen u graag met uw probleem en/of klacht. Neem contact op met onze klantenservice of met ons webcare team op Twitter via vitaminservice.

U kunt uw klacht/vraag over het product of de service van Vitaminstore stellen via bovengenoemde media. Wij doen ons uiterste best om uw vragen binnen 24 uur* te behandelen. Uiteraard zijn wij ook telefonisch te bereiken op 020-3034212.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Ook kunt u een kacht indienen bij de geschillencommissie van de Thuiswinkel Organisatie.

*Wij streven er naar om alle klachten/vragen binnen 24 uur te behandelen maar uw klacht zal in ieder geval binnen 14 dagen beantwoord zijn.

Shopping Cart Pixel
Bedankt voor het inschrijven voor onze nieuwsbrief!

Wij hebben een bevestigingsemail gestuurd naar .
Zou u deze kunnen bevestigen?